Wednesday, November 3, 2010

Näita näpuga, millist tüdrukut sa tahad.

Nonii nonii nonii. Tuleb vist 8-s maailmaime, positan midagi blogisse.
Vahepeal siin mõtlesin, et blogindus siiski pole mulle. Vajab aktiivset keeltvaldavat inimest ja piisavalt head mõttelendu, et igapäev midagi kirjutada. Mina vaatan läbi selle vaatevinkli, et loeb see kes satub. Ei huvitu "jälitajatest" (followers) ega kõrgest reitingust. Aga no ega see tükki ka küljest mul võta, kui seda täidan!
Ha, ma peaks ütlema, et tänu mulle on Eesti liikluses on rohkem "huligaane" ja Haigekassa ravikindlustuse raha nõudvate arv ka kordistus protsentuaalselt vähemalt 10% kogu Eesti rahva arvust. Nimelt täna tegid paljud abituriendid autokooli teooriaeksamit. Kui mina avastasin, et ajude ragistamine käib vaatasin, et nii nad küll lube ei saa. Läksin autosõiduõpetaja selja taha võtsin oma momentpildijäädvustaja ja tegin teooriaküsimuste vastuste lehest pilti. Käisin ühe juurest teise juurde näitas ja aitasin. Lõpptulemus: 1 läbikukkunu. Aga ega no ma kõiki ka nüüd jõudnud aidata. Olen ka ju inimene - 2 kätt 2 jalga 2 silma 2 pead...Pealkirja insipiratsioon tuleneb sellest, kui Randu alias Ossu aka driving instructor käseb mõnel tüdrukul enda pingutuste ja pastaka vajutuse päästmiseks valida lähim tüdruk, kes selle testi ära kontrollib. Täna käskiski ta näidata näpuga tüdrukul, kes tema tööd parandaks.
Täna oli keemia KT ka, tulemusi veel ei tea pole sissekantud, aga hõisata ja jalgadel trampida ei saa.
Tuleks need lapsed rutem sealt kõhust välja!

No comments:

Post a Comment