Sunday, October 11, 2009

Bruno - nõud !

BPYHO - vene keelses tõlkes kõlaks/kirjapilt oleks selline. Tegelikult võib Brunost rääkima jääda, aga ma proovin need kokku võtta mõne mitte tähtsa lausega. Alustaks siis Bruno iseloomust. Mis te arvate , kui ma ütleks: sharmantne, vastupandamatu, lõõgastuv. Muidugi ei ütle te midagi, sest Bruno on nagu C.Norris kõik alluvad temale - no peaaegu kõik on erandeid mil peab Bruno alluma kellegile/millegile. Enamjaolt kellegile. Bruno mõistab nalja, eks ta ise ka üks tilk ole. *khm* Naljatilk. Bruno vabalajal tegeleb "kükisthüpetega"; "keks"; "koristab" ; "joob - vett" Ma tooks siitkohalt ühe reegli. Nagu te teate on olemas BRUNO ja BRÜNO. Mind nagu BRÜNOGA sassi ajada ei tohiks.
Bruno kogub kuulsust siit ja sealt. Kaldun korraks teemast, aga äkki teile meeldib rohkem, kui kasutan Bruno asemel mina. Ma tänan , nii on minulgi kergem. Aga teemasse siis. Kuulsus kogub ta tõesti nagu magnet. Nagu te teate kõik füüsikud, alkeemikud, et "pos" ja "neg" tõmbuvad ja "neg" "neg" tõukuvad seega ma ei erine väga füüsikalistest omadustest. Mina ja naised oleme nagu "neg" "neg" ja äpardused&mina "pos" ja "neg" seega - jamasi on mul alatasa.
Ahjaa tahaksin ära mainida ka need erandid kellele siis ma allun. Loetlen ette siis mu kurikuulsa kontaktiraamatu nimekirja . Lisan ka miks ma neile allun.
Isamaa ja Res Public Kandidaat 206 - Pamela Anderson - Lihtsalt mai suuda midagi talle öelda, mu suu jääb alatasa lahti ja vett tilkuma. Ah, unistage edasi ma nii perv ka nüüd pole. Noooot .:D
Tegelikult on siis nii :
Helebeež
Elektriku naine - Tead nad koos tunduvad nagu kaks mõr-
tsukat aga see mind ei heiduta (mind ei heiduta taas , üldse lahti sust ei saa nagu takjas ripud sa su ees peab aina pagema .....) Nemad mind nagu lõid ja nevad ka vastutavad minu eest . Ma hindan neid.

Bruno armastab musitseerimist ja muusikat : http://www.youtube.com/watch?v=26bdUW96oyk

No comments:

Post a Comment