Wednesday, October 14, 2009

Õues kohisevad puud

Isa: Siin Jõhvis on tuul suur ligi 30 m/s
Ema: Selline tunne et lükkab auto ümber ?
Isa: Ei ma olengi juba pikali.
Isa ka rebib alatasa. Tänane sissekanne on eriti eriline, sest ma kirjutasin selle mustandi käsitsi ja KÜÜNLAVALGEL ! Nii uskumatu, kui see ka pole.
Vahepeal on möödunud 2 päeva , kus ma pole kirjutan teile midagi. Alustan teisipäevast.
Möödus nagu iga teine koolipäev, aga meil oli koolis mingi argumentide ja väitluste koolitus. Seal jaotati klass 2heks. Meie rühma jäid Helebe:ž, Jane, Kreedu, Lillepuu, Aivo, Sportlik Airis jne. Igatahes seltskond missugune :D Teemaks oli mahetoit, millega põhimõtteliselt 1 korda kokkupuutusime. Muidu läks aga mu arvates kõik hästi ja isegi Lea ei kommenteerinud eriti.
Õhtu võttis aga uue pöörde. Jäin kergelt haigeks - palavik ,köha, nohu. Õppida ei jõudnud negram rääkimata MSN'st, Rate'st, Orkutist. Selle eest aga magasin ligi 960 minutit.
Hommik (kolmapäev) mil ma olin ligi 16 tundi maganud oli ikka väsitav. Tegelikult ajas mind üles uksekella helin. See oli naabrimutt Ilme. Ta astus sisse ja kuulsin
Ilme: " Kersti, Kersti ! Kas sul om vuul ärh ?" Kusjuures ise lasi uksekella ,kuidas saab meil vool ära olla ?
Kersti: "Meil veel ei ole ära läinud."
Igatahes vool oli ära läinud tänu sellele, et allee vahel oli murdunud 1 puu, mis oma korda maha võtnud 3 elektriposti , nagu doomino mäng. Mul oli selle peale suu nurgas väike irve, et näe ületee naabritel vool ära - meie aga vaatasime parasjagu TV & surfasin netis.
"Kes viimasene naerab - naerab paremini" Nüüd ma siin olen. Lauataga - valgusallikaks 2 küünalt ja üks on juhuslikult Eesti riigilipu värvides. Kas sellist Eestit me siis tahtsimegi ? Laual on ka toos tikke, mis asendab köögist leidmatuid hambaorke.
Tänane päev oli suhteliselt igav. Istusin kodus, põdesin haigust. Jõin mingit pärnaõie teed imesti mett. Nagu vanaema oli soovitanud. Aga sellega ma ei piirdunud. Ema tõi mulle hommikul klaas vett ja ühe lahustava tableka ( ACC 200 ). Aga mina unise peaga neelasin tableka ja jõin vett. Peale seda hakkas aga sees nii kihisema nagu oleks mul sees BOMANNI veekeetja. Taipasin, et olen teinud vea. TEGU OLI IKKAGI VEES LAHUSTUVAGA. 10 minutit ähkisin ja puhkisin nagu vana auruvedur.
Minuga juhtuv kohe neid äpardusi. Meenub see, kui valasin tee ( pakk ) peale äädika puhastus vett, millega veekeetjat puhastati. Tookord tuli silmist krokodilli pisaraid, sest see lahus oli päris kange. Tegu oli katlakivi eemaldamiseks mõeldud mitte minu punase kõri puhastamiseks.
Nüüd ma siin kirjutan A4 saab täis :D ja parasjagu mängin tikutoosiga. Täna suuremat huumorit pole saanud , seega kirjutan paar päeva tagasi kuuldud raadio kuulutuse.
"Naispensionär soovib saada 10 000 krooni laenu, mootorratta ostmise tagatiseks " Naljakad pensionärid, eksole ?
NB: Vabandan selle "Chatbox'i" pärast, mis seal blogi algul on. Selle proovin kiiremas korras ära saada.
http://www.youtube.com/watch?v=rkY4JZRwB_k&feature=related - Sellest ka pealkirja inspiratsioon.

No comments:

Post a Comment