Monday, October 12, 2009

Musta porri näkku.

Trepil on valget lund, puud on täis karget und.
Täpselt nii algas minu ja ka teiste ümbrus ringkonna hommik. Minu jaoks täpsemalt siis kella 7 paiku. Ehmatus oli päris suur, sest eelnev päev oli ju ikkagi kõik veel porine ja must , aga hommikuks oli asi hoopis teistsugune. Mis muutis asja veel päris keeruliseks, oli see , et ma pidin kapist välja võtma oma talvekuue. Mis minu arvates tahaks seal kapis veel paar nädalakest kuni kuu seista. Niisiis tegin oma hommikusi toimetusi: riietusin, sõin , jõin, urineerisin, käisin orksis. Nagu Brunole kombekohaseks on.
Bussis eriti emotsioone ei olnud selle "lörri" kohta mis öösel ja parasjagu sadades oli. Kõik tundus nagu tavaliselt. Kuulati Raadio 2 / Star FM - ära tüütab juba igapäev kuula seal P.Oja , A.Roosilehte, P.Minev.. Ma usun , et Bruno pole ainuke, kes on sellest tüdinenud. Ahjaa vahepeal tuleb ka paar laulu peale nende rääkimise ja need on ka, kas Stereo Love või mingi eestikeelne crap. Muud enamjaolt ei tule. Pidevalt on ka bussis raadios seks teemaks. Mina nii isiklikult ei räägiks , mida räägivad nemad seal raadios.
Matsi rist ....pikk sirge......vasak pööre : Varstu 1. Loetud bussijuhi käigud oli koolini.
Esimene tund oli riigikaitse. Seal nii nalja väga ei saanud peale, selle et kurikuulus Meelis midagi pomises. See mind ei huvitanud , ega hakka ka. Kus juures see fhaking Meelis on mulle juba sitta keeranud, mina eelmises blogis kartsin, et viib prilllaua minema, aga ei. No ta valetas ühele meie klassi tüdrukule ( Helen alias Muskam ) , et Bruno oli öelnud, et Helenil on väga kohe väga-väga suur pepu,kannikas,ahter,perse mida iganes. Ma usun , et te praegu kõik naerate või imestate, et see ei saa võimalik olla. See polegi...Bruno ei ütleks ju kunagi Muskamile, et õu jou piff su ahter on täna kohe väga tuliselt kuum või , et sul täna tiss vohab. Olge mureta ma nii ei tee. Meelisega räägin homme , sellest teemast. Sellest ka sis homses blogis ma usun, kui ma veel elan. :D
Aa, millest siis selline pealkiri ? Noo täna oli selline arvestuslik päev , kus pidime vastama lektüürraamatut. Mina valisin M.Raud "Musta pori näkku" sellest ka enamvähem taoline pealkiri. Rääkisin seal roppusi, mida ma tavaliselt väldin , siis mingi üleüldse selle kriitiku olemisest ja olemistest. Tegelikult see ei huvita kedagi , sest mis möödas see hea. Lea tunnid pole loodud rääkimiseks ütlen ausalt.
Täna oli mõnes mõttes ristipäev. Meil oli usundi tund, kus räägite palju mingist rahvakalendrist jne igatahes kõik ristijura on se kõik. Ise olen ka muidu ristiinimene, kuid ka mõnes mõttes ristitud, sest ütlen ausalt ma pole eluaeg Bruno olnud. Aga see selleks mina olen mina sina oled sina. Tegelikult tuligi täna nagu mõte panna Airil panna endale MSN'i uus nimi ja siis ta mõtles, et Helenile ka oleks midagi tabavat vaja. Airi see ristis end puht üksinda. Ei tea kas pihtis ka aga nime ta muutis. Nüüdseks on ta tuntud, kui helebeež ( Blondiin & helebeež on täiesti erinevad mõistuselt kui ka välimuselt ) Bruno eelistab ka rohkem Helebeeže kui blonde. Mitte, et ma nüüd Helebeežile silma teeks või midagi, aga no. Ma näen mis tunne on olla blondiin. Ei tea nad maast ega ilmast midagi - Kuhu nad nii jõuavad ? Aga see exelektrik Helen sai nimeks endale Muskam. Lihtne ja loogiline. Ta on üks kõigi , kõik ühe eest. Ta ise oli täiesti vastu, kuid suutsime selle jama paratsetamooli küünlaga lahendada. Punnis mis ta punnis , aga ära ta sai. Muideks nimeidee pakkus välja Bruno , kes siis veel ? Tegelt ma ütlen, et Helebeež aitas ka seekord täiesti moraalselt kui ka vaimselt kaasa. Tema oli see kes aitas paigaldada paratsetamooli küünla jne. Naiste tegevus rohkem. Tervitan teid Muskam ja Helebeež , ilusat tulevast ööd teile ! :D
Teate, mis ma avastasin. Ma olen ka kuulus multikategelane. Teate multikat "Lotte" seal on selline arglik poisiklutt nagu mina nimega Bruno. Ah , kui tore jälle läks süda mul seest soojaks.
Trennis sai käidud. Täpsemalt võrkpalli trennis, kus sis Bruno natuke feilis. Aga ma ei jätaks mainimata , et Helebeež feilis rohkem - peaaegu. Ja ikka ja jälle ei jäänud mul võrgu mängu ajal vaatamata, kuidas saali otsas Krissu (l) Hardo hüppenööriga hüppab, mitte et ta ei oska vaid tal on lahedad instrumendid ( röster, mikrolaineahi ) mis panevad pea nagu rütmi järgi lööma. Keskendumis võime oli täiesti null mängule. Sain üle, sest need minus mingit isu ega iha tekitanud, võõras vara on võõra oma.
Homme on füüsikast mingi nõme KT, andke otsad milleks mul seda vaja Bruno ei hakka ju ometi füüsikuks. Loodame, et Juss spikri teeb mida ilusti ja kenast peita kuhugi. Bruno pole ka masin, mis suudab kõik liigutused ja kombinatsioonid oma mällu jätta. Arvestage sellega :D
Aga targemaks sain ma tänasest , seda et *fuckyou* näpp tähendab sind ennast. No võta näpust kas see tõele vastab. Aga seda ütles siiski Armin van Lea.
Nüüd ma siin sis olen. Arvuti ees üks silm vajub teine avaneb ja nii koguaeg. Kell pole just väga palju, aga siiski.
Tegelikult ei möödu Bruno ükski päev ilma heateota. Täna aitasin siis Helebeeži , sest ta kartis , et Hardi riputab mingid pildid temast Meelisega kuhugi ( asi pole üldse nii nagu arvate ) orksi vms. See tähendaks , et kogu Varstu teaks ja küla luulud oleksid lahti. See poleks hea. Võtsin ema Samsungi valisin tooni saatel telefoni nr ja vajutasin rohelist nuppu põrises , turtsus aga kätte sain. Tema vastas jaatavalt - OKEI
Appi! hakkasin just postitust üles riputama, kui äkki köögis käis helepauk. Pesumasin andis otsad. Tuleb üle minna pesukaru pesemisele ajutiselt. Mul hakkas juba endalgi hirm mõtlesin , et ema andis otsad.

No comments:

Post a Comment