Tuesday, February 16, 2010

Edgarania

Lõuna politseiprefektuuri teatel tabas pühapäeval kella 14:30 ajal Tiheda küla elanik oma kinnistult kolm meest, kes kaevasid välja ja tükeldasid neli meetrit niisutussüsteemi raudtoru.

Pajatan täna siis natuke Tallinnas käigust st. Õpilasfirma laadast.
Hommik - kell on 5.12 hommikul tõusen ebaharilikult hästi, vist ootusärevusest. Pakin viimased asjad ja asun sammud.....alla korrusele. Kohv, võileib ja kell tiksub juba 6 lähedale. Aeg on jope, mis jope, mantel selga ja minek. 1km sõidetud, peatus mitte metsa vaid peale tuli Helen. Järgmised 8km sõitu. Jõudsime Sänna, mäeotsa. Tulevad - tulevad , kes tulevad ? Neidi ja buss mõlemad. Buss peatus, astusime sisse, teretasin. Liikusin tagumisse pinki. Avasime läpaka ja hakkasime Hardcore'i ja muud träna kuulama. Lõbus varahommik. Võru - kell on ~6.45 Kirikuplats täis noori firmajuhte ja alluvaid. Peale tuleb blondiine,brünette, istuma taha kui ka ette. Bussis tekib sumin, nagu oleks 5.1 Dolby Digital mesisummi pesa ümberingi. Pilk peale visatud jäi asi rahulikumaks. Hakkas suhteliselt pikk sõit, enne aga käidi Parksus, sealt tuli paar õpilast.
Tartu - Heade mõtete linn... NOT. Lihtsalt läbisõit, ei vingit vaadet. Nagu sõidaks mööda öisest Antslast.
Vaikselt tekib vestlus. Räägime reisimisest. Hardi räägib palju , ta on palju reisinud, vist ?
Nii huvitav kui see ka pole, olime juba kohe kohe Harjumaal. Paljud kuulasid muusikat, üksikud magasid, osad röökisid, osad mängisid ColinMcraeRally't. Meil oli aga läpaka aku tühjaks saanud. Enam ei kuulanud.
Tallinn = Edgarania Lennujaam paistab, rohelised, kollased, punased tuled vilguvad pidevalt silme ees. Inimesed ruttavad. Totaalne hullumaja. Kõik jälgisid, mis päälinnan huvitavat. Lahe oli limusiin Hummer, silm jäi peale küll, raske oli mööda vaadata. 1938 Versace , mingi nurga pood see jäi 1. asjana meelde. Siin tänavas asus ka meie hotell St.Barbara, lahti läks suur sagimine. Bussist maha minek oli juba omaette tegevus + võtta alt veel Firma asjad, tassida hotelli. Hotellis sees pidi hakkama täitma ankeete, jura kellegil polnud ju pastakaid, siis venis see täitmine niivõrd pikale. ca 15min läks seal all nendega. Võtmed käes, lausa joosti tubadesse, kõik olid vaimustuses. Toa uks avanes, kott maha, saapad jalast ja hüpati lihtsalt voodisse, nagu mingis "Üksinda kodus" filmis. Aga seal toas kahjuks küll üksida olla ei saanud. 2 voodit , 3 poissi. 1x1kohaline 1x2kohaline. Mina lahkusin omast toast (nr 301 vist) Lillepuu ruumi läksin siis, sest ta pidavat olema üksinda ruum nr ( 204 vist) ma ütlen mul pole need peas peale 405, kus lõpuks ka nagu pidama sai jääda. Ahjaa Neidi 406 on ka meeles. Asjad olid vaevu maha pantud, kui pidi juba jälle alla minema, nüüd aga kaugemale hotellist - EBS'i Estonian Business School. Kõlab nagu Meelise firma ( Junior Business Man ) enamvähem.
7 Tundi loengut. Oi bla saaks minema siit. Ei viitsi. Üks ja sama möla koguaeg , koguaeg. Kuidas müüa nii ja kuidas teha naa, mida teha, et saaks paremaks meie maa. Vastik oli see ka, et ühe kooli firmad polnud samas loengu rühmas, meie rühm ( Rauaüraski ) olid rühmas H. 1 Loeng kuulatud sai sööma. Söögi saamine oli nagu vene ajal õllega. Asi käis talongidega - naljakas. Kõhus oli nüüd midagi, siis läksime teisse loengusse. Seekord oli loengu juhiks mees. Tegi igasugu ajurünnakuid.
Pmst pidi kirjutama mida seostub sõnaga Tuletõrje, ilma et mõtleks seoseid lihtsalt mõte, kirja, mõte, kirja. Ma loen ka mõned sõnad mis me tegime, ajurünnakul.
Sõna oli Kana
Pakkusime : muna, kreetel, seks, tallegg, oivalised koivalised, sulg...
Sõna oli Tuletõrjuja
Pakkusime : Mati, tulekindlad tikud, vesi...
Sõna oli B.Obama
Pakkusime : Must auk, McDonalds, muskelautod, neeger...
No see oli ainuke põnev asi. Silmates autitooriumis olevaid, siis oli seal igasuguseid isikuid. Mingid tondid jne. Vähemalt esmamulje oli selline.
2.etapp Tallinna keskraamatukogu. Esimest korda oma silmaga nägin Jeesust. Suur - habemikus, sõjaväe värvides vesti ja pükstega mees. Piisavalt hallipäine, et kedagi valitseda. Läks ta siis lavale, kust ta välja plaksutati. Publik sai tema käest sõimu. Naljakas meie jaoks. Tema jaoks häbematu. Tehti reklaam klippe pidime esinema. Läks vist normaalselt, aga sellest täpsemalt ma ei viitsi lahti rääkida, et kuidas ja mida.
Saime ka siit elusalt minema. Nüüd aga sammud ruttu-ruttu Hotelli, kus öine trall lahti läks. Avati pudeleid pandi muusikat, aeti vahelduseks ka muud möla, mitte enam õpilasfirma teemal. Lillapuu jäi ruttu purju. Tänu temale juhtus seal ka väike jama. Teele voodi läks katki. Tegi mulle oma arust külakuhja. Aga voodi oli välivoodi. See lagunes täiesti. Tegin korda ja pidas teele öised toimingutele ka vastu. Kuldsed käed on mul. :D <- pidin siin smilet kasutama. Vahepeal käis hotellis ikka haige lärm, Helen karjus, Võrukad karjusid. Neidist aga haisugi. Mingi aeg, kui natuke hakkas lärm vaibuma läksime mina, Tauno, Janis, Raul sööma. Leidsime burksiputka sõime purksi ja värki. Läksime tagasi, kus viimased lonksud võeti suht ja hakati vaikselt magama minema. Peagi oli käes hommik, õhtul juhtus veel palju aga ma ei viitsi sellest üksikasjalikult rääkida ( Airi kui sa loed, ära arva kohe vasakule vms. Ma juba tean, et sa arvad midagi muud:D ) Hommik. Kes pesi, kes koristas, kes korrastas ennast vms. Mindi sööma alla. Söödi mindi tagasi üles pakiti asjad ja bussi. Hüvasti Santa Barbara. Ahjaa lillapuu viskas Viru pudeli õpetajate akna alla. Kristiine Keskus - otsiti bokse. Seati üles omad asjad. Aeg oli hakata müüma. Algus oli hea, mingi 4-5 mööduja tegi juba meilt 100 EEK ostu. Kõigil ei läinud nii hästi firma SiiDii ei müünud oma 2 toodet ka maha . Kahju neist. Meie tagaboksis olid aga meie omad Õmblikud vms. Kes liputasid oma kotikestega. Saime klientidelt ja ka mööda kõndijatelt mingeid plusse, kiitusi. Samas ka kohtunikelt. Lõpp kassa oli 800 eek kasumit. Võideti ka parima idee auhind. Korda läinud firmapäev jälle, tehti ka palju tellimusi. Sooviti lauda, laelampe jne. Lõpetatud, asjad jälle koos ja samatargalt kodu poole. Kükitalt võeti veel paar gini, et kodusõit rutem läheks. Ja siin ma nüüd jälle olen kodus, elusalt ja tervelt.