Sunday, August 22, 2010

Koht mida kaardilt ei leia




Tsamina mina , eh eh vodka vodka jee-jee, tsamina mina zangaleva this time for liviko.

Näe, suvi lõpusirgel aga muru roheline ja puud veel rohelisi lehti kandmas. Peaaegu 10 päeva pole enam kümmetki ja ongi vaja hakata seda teed siin pildil jälle kõndima, mitte et ma praegu ei käiks seal, aga no siis tuleb seda teed kuidagi masendavalt käia. Kui praegu kõnnid seda teed muretult, siis kooli ajal, kasutab mu aju sellel teel rohkem energia ressurssi kui cooperi-testi joostes ja süda käib ka 30-40 lööki minutis rohkem. Sellepärast, et siis peab mõtlema ruttu vabandusi ja teesklema jala väänamisi, peavalu, talvel feik kukkumisi etc. Tänane postitus on minu puhul ainulaadne, sest lisan postile pilte, mis küll on telefoniga tehtud, sest mingit fotokat ma blogi pärast küll ei viitsi kaasas vedada. Tegelikult aus olla pole fotokat kodus.
Räägin teile siis majast. Majal on katus, korsten, aknad (mitte küll parkett,kuid siiski aknad) üks välisuks, 5 tuba + köök + wc + vannituba + 2 katusealust ja pööning ning kelder. Ruutmeetreid ei tea, aga katus on kuskil ca 160-180 ruutu. (1m X 1m) On ka lisahooned mis on n.ö renoveerimata ühes oli kunagi laut, mis on nüüd rohkem kolaruum. (NB! Sees on palju sitta, ma mõtlen nagu käegakatsutavaid ja mitte haisevaid :D) Alustades turvauksest lõpetades kamina ja mutrivõtmetega. Siis on olemas ka garaaž ja küün, puukuur. Neid mul eraldi pildistatud pole. Ahjaa koerakuut on ka, kus koera pole enam aastaid. RIP Jerry. Koht, kus ma elan on kurikuulus Tsooru, aga Vene Atlast sirvidest ma seda ei leidnud.



Meil on digilevi ka! Nii pommikas see polegi.
Kas sul on digipööre tehtud?
Kas sul kaabelinternet on, mis jupsib nii, et tuleb isu "KÕU" võtta?
Kas sul kanalisatsioon on, mida ise ei pea pumpama?
Kas sul õunu on nii magusaid kui mädananenuid?
Kas sul küttepuid on puukuuris ja riit omaljõul seismas?
Kas sul saun soe on? - Minul pole
Kui nendele keerukatele IQ-Home edition küsimustele oskasid mingitmoodigi vastata, siis peaksid olema rahul oma koduga.
Mina olen sessuhtes oma koduga rahul, et on lähedal tsivilisatsioonile ja naabrivalve täiesti olemas. [(Ants(70+) & (Ilme(70+)] Ja siis on veel mul naabreid läheduses. Kellega pole eriti kunagi tülisi olnud v.a valimuusika kunagi 6-7a tagasi. Aga see oli ka pigem naljakas intsident. Lähima poeni(loe: Maarahva kaubamaja ning AjaO) on 900 - 1000m. Vahepeal seal järv ja meie kelgu-,suusa -ja lauamägi.


See aasta on õunu vähe, kuid päris suured nagu Tšernobõlist.


Vahepeal siin tegelen ka vaikselt ettevõtlusega nimelt valmistan tuulegeneraatorit, mis peaksid päevase tiirlemisega ära jõudma toita terve Metallica tuuri ja/või Niki - Äike päike laulu. Hetkel on concept valmis, aga täiusliku mudeli väljalaset veel kinnitada ei saa. Praegu proovin saada sponsorlust Pärnu Visu'ga ja partnerlust Lõuna-Eesti Haiglaga
Pildid arengujärgus olevast genekast.

NB! Rekkapeal olev vanaraud ei ole minu, nuuks-nuuks.

Kuna ma siin vahepeal mainisin, üleüldiselt kodukohast siis ma jätkan seda lühidalt. Kui muidu öeldakse, et maal on hea värske elu. Siis ma rõhutan sõna värske. Ülemetsa tuka asub meil aga üks AirSitt (loe airwick) õhuvärskendaja. Et ärge minge ostma poodi kallist AirWick täiendajat tooge oma vana purk/pudel/tass/kilekott siia ja täitke see uue melonlemoncitrusaloeveratärklisbanana lõhnaga ja seda täiesti tasuta. Mitte rohkem võtad seda kauemaks sulle jätkub. DIIL!



See sigala on üksfaktor miks just nimelt Tsoorus elada ja teine on läheduses asuv
Eesti kõige rohelisemate ja ilusamate metsadega, mis on täidetud just nimelt mustikate, kukeseente, kärbseseente, riisikute, metsavendade, jahimeeste ja ......



Kui keegi Tsoorut teab, siis seda ka läbi YouTube, kui otsingumootorisse kirjutada Tsooruelu leiad sealt nii paljutki põnevat. Kui sa need oled ära vaadanud siis saad ka järgnevast allolevast pildi vihjest aru. Mis asub üleval-paremal , kui aknast sisse vaadata.





Tsoorus on tegevust alati !








Selleks, et siinsetest avastamisväärsustest ja tegevustest osa saada tule Tsooru ja võta sõber ka kaasa ! Lõpetan oma kirjutamise sassis laua taga.



No comments:

Post a Comment