Wednesday, September 1, 2010

JO,LE,MI,NA - aaah käige kõik nahhui.

Ooh kooliaeg oh kooliaeg millal sina sured, mul on valmis juba kirst ja viina pudel.

Tere hommikust, on ju esimene september. See on peaaegu ainuke päev mil ma ei soovi, et päev lõppeks. Ma räägin koolialgusest. Jälle kool, pool elu - mis pool kolmveerand elu koolis käinud ja tundub, et sel lõppu ei tulegi. Läksin siis kooli kõik nii enamvähem sama kohapeal ja uusi nägusi ka väga vähe. Olin suht pettunud, tahtsin näha ikka 100 uut nägu. Aga eiii. Ja peale selle, neid uusi ka teadsin osasid.
NÕME homme on juba 7 tundi. Ja mis kõig ehullem, ekooli on ka ära rikutud.
Mingi, kas meile "Näoraamatust" ; "Tsäutsujast" ja "Orguuutist" ei piisa?
Üks "pluss" selle asja juures siiski on - nüüd saan õpetajatele nädal aega valetada, et ei oska koduseid ülesaneid vaadata.

KLIKK ON PIKTURE TO SII IT ORIGINAAL SAIZ.



A no, ma lõpetan vaatame mis hukatusi homne NõmeNeljapäev toob.
Teistele aga kõige ruudulisemat ja joonelisemat vihikut!

No comments:

Post a Comment